مجله تخصصی تبلیغات اینترنتی

مجله تخصصی تبلیغات اینترنتی درگوگل ادوردز ، افزایش رتبه سایت در گوگل از طریق سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات شبکه های اجتماعی، تبلیغات در اینستاگرام (افزایش فالوور،لایک ؛کامنت ؛ بازدید پیج های اینستاگرام) تبلیغات در تلگرام ، توییتر، پینترست ، گوگل پلاس ، تبلیغات کلیکی و...

مجله تخصصی تبلیغات اینترنتی

مجله تخصصی تبلیغات اینترنتی درگوگل ادوردز ، افزایش رتبه سایت در گوگل از طریق سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات شبکه های اجتماعی، تبلیغات در اینستاگرام (افزایش فالوور،لایک ؛کامنت ؛ بازدید پیج های اینستاگرام) تبلیغات در تلگرام ، توییتر، پینترست ، گوگل پلاس ، تبلیغات کلیکی و...

مجله تخصصی تبلیغات اینترنتی درگوگل ادوردز ، افزایش رتبه سایت در گوگل از طریق سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات شبکه های اجتماعی، تبلیغات در اینستاگرام (افزایش فالوور،لایک ؛کامنت ؛ بازدید پیج های اینستاگرام) تبلیغات در تلگرام ، توییتر، پینترست ، گوگل پلاس ، تبلیغات کلیکی و...

راهنمای انتخاب بهترین شرکت طراحی وب سایت و سئو و بهینه سازی سایت

سلام به  همه شماهایی که دارید وقت میذارید و این متن رو میخونید.

میدونم که خوندن یک متن طولانی برای ما آدم ها چه قدر سخت هست. و  به خاطر خستگی های روزمره و دغدغه های زندگی گاهی اوقات از خوندن مطالب فرار میکنیم . در این بین برخورد با تبلیغات شبکه های اجتماعی بیشتر خسته امون میکنه

از شما یک سوال دارم چه قدر شما به تبلیغات اینستاگرام و تلگرام و شبکه های اجتماعی و تلویزیون توجه میکنید.

شما هم مثل من جزء اون دسته از افرادی هستید که از تبلیغات بیزارید؟

به نظر شما چه راهکارهای مناسبی برای جذب مشتری وجود داره. آیا این راهکارها رو میشناسید.  در هر حال همه ی ما  هر شغلی که داشته باشیم باید مشتری جذب کنیم.  به نظرتون بهتر نبود به جای تحمیل تبلیغات به مردم ، افرادی که متقاضی محصولات و خدمات ما هستند رو پیدا کنیم؟ و تبلیغات رو به این دسته از افراد ارائه بدیم.

به نظرتون برای انجام این کار چه راهی وجود داره؟ تا حالا پیش اومده در موتور جستجوی گوگل به دنبال خدماتی عبارتی رو سرچ کنید؟ مثلا طراحی سایت ، با صرف زمان کم یک محصولی رو خریداری کنید.

 یا پزشک متخصصی رو  پیدا کنید در محدوده محل سکونت خودتون پیدا کنید. در واقع شما از طریق موتورهای جستجو وارد سایت ارائه دهندگان این خدمات میشوید.

 این قبیل سایت ها توسط پیاده سازی مجموعه ای  از عملکردها در لینک های اول موتورهای جستجو نمایش داده میشوند که به آن سئو میگویند.

 و البته میتوانند مشتریان زیادی از این طریق به سمت خود جذب کنند.

در واقع شما با طراحی یک سایت و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو میتوانید  خدمات یا محصولات خود را به افرادی معرفی کنید که شما را جستجو میکنند. مثل آن که یک مغازه بزرگ در بازار بزرگی داشته باشید.

که هر روزه میلیون ها رهگذر در پی خدمات شما از آنجا رد میشوند.

اما تبلیغات شما در اینستاگرام مثل یک مغازه کوچک در یکی از کوچه های شهری بزرگ است. که بسیاری به قصد تفریح از آن خیابان رد میشوند.

اگر شما واقعا قصد دارید مشریان زیادی رو از نقاط مختلف به سمت خودتون جذب کنید، طراحی وبسایت برای دیده شدن شما راهکار مناسبی است. البته طراحی سایتی که همراه با سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو باشد.

اگر تا اینجای صحبت های من تصمیم گرفتید  سایتی رو طراحی کنید و آن را سئو کنید بهتون پیشنهاد میکنم باقی مطالب رو بخونید.

من میتونم حدس بزنم  اولین سوالی که برای طراحی سایت فروشگاهی و سئو فروشگاه اینترنتی از ذهن شما رد میشه  میزان هزینه ها هست.

با خودتون فکر میکنید برای انجام این کار چه قدر باید هزینه کنم؟

بهتون پیشنهاد میکنم در فرصتی مناسب گوشی تلفن را بردارید و با شرکت های مختلف در این زمینه صحبت کنیدو قیمت ها را بپرسید. احتمالا با قیمت های متفاوتی مواجه میشید. شاید یک نفر به شما بگوید هزینه  طراحی وب و سئو سایت دومیلیون میشود و یک فرد دیگر ده میلیون تومان هزینه برآورد کند.

مطمئنا شما گیج میشید که به چه کسی اعتماد کنید؟

خب حالا من در این زمینه میخوام شما رو راهنمایی کنم؟

این که سایت شما چه مشخصاتی داشته باشد و چه مقدار رقیب اینترنتی داشته باشید در میزان هزینه ها تاثیر گذار خواهد بود.

توجه کنید  سایتی که قرار است برای شما طراحی شود باید این مشخصات را داشته باشد. زمانی که هزینه ها را میپرسید. حتما یادآوری کنید که میخواهید سایت با این ویژگی ها  طراحی شود تا با در نظر گرفتن این ویژگی ها بدون محاسبه هاست و دامین برآورد قیمت کنند. البته نوع سی ام اس سایت بر روی این هزینه تاثیر گذار خواهد بود.

مهمترین معیار های فنی در طراحی حرفه ای وب سایت و فروشگاه اینترنتی

1.      سرعت سایت شما باید بالا باشد  مثلا در عرض دو ثانیه لود شود.

2.      ظاهر سایت علاوه بر منظم بودن، تکراری نباشد و کاربر را جذب کند

3.      سایت در تمامی گوشی های موبایل با اندازه های متفاوت و همچنین تب لت و لپ تاپ به درستی نمایش داده شود.

البته این مورد جزء مواردی میباشد که به ندرت پیش می آید در سایت های امروزی رعایت نشود.

4.      ساختار کدهای سایت فاقد ارور باشد. البته این قضیه را شما نمیتوانید متوجه شوید و باید از یک طراح بپرسید.

5.      سایت طراحی شده فاقد لینک های معیوب و یا شکسته باشد.

6.      سایت طراحی شده داینامیک بوده و شما به راحتی بتوانید در آن محصولی را اضافه کنید. در حین حال تعداد رکوئست ها به سمت سرور آن کم باشد.

7.      طراحی سایت شما دارای محتوای متنی مناسب و غیر تکراری باشد.

8.      صفحات سایت شما علاوه بر داشتن لینک به شبکه های اجتماعی شما دارای آیکن های اشتراک در شبکه های اجتماعی نیز باشد.

این ها موارد مهمی است که باید در سایت شما رعایت شوند.  و حتما به طراح سایت این موارد را یادآوری کنید.

که سایتی با چنین مشخصاتی میخواهید. به دلیل آن که اگر بخواهید در لینک های اول دیده شوید حتما باید این عناصردر سایت شما پیاده سازی شده باشد.

هزینه معقول  یک سایت فروشگاهی اختصاصی با سی ام اس وردپرس با  ویژگی های گفته شده  و به تعداد بیست صفحه با تولید محتوا متنی غیر تکراری برای پنج صفحه بدون محاسبه هاست و دامین دو میلیون میشود. و اگر با سی ام اس های اختصاصی مانند لاراول باشد یا ایی باشد حدود پنج میلیون خواهد شد.

البته هزینه سئو با توجه به عبارت انتخاب شده و میزان رقیب اینترنتی مشخص میشود.

برای مثال هزینه سئو ی عبارت مشاوره حقوقی که رقیب های اینترنتی زیادی دارد پنج میلیون خواهد شد.

برای کمتر کردن هزینه ها میتوانید به جای سئو از تبلیغات گوگل استفاده کنید.

(البته به تاریخ مقاله توجه کنید شاید شما این مقاله را دو سال یا پنج سال بعد از انتشار آن بخوانید. و هزینه ها تغییر کرده باشد.) ممکن است  این میزان هزینه ها برای بعضی از افراد قیمت های بالایی به نظر برسد.

راهکار من برای شما این است که بعد از طراحی سایت با ویژگی هایی که در موردشان شرح دادم.  از تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کنید. البته امیدوارم تا آن زمانی که شما این مقاله را میخوانید قیمت دلار آن قدرها بیشتر نشده باشد که نتوانیدحتی از تبلیغات کلیکی گوگل استفاده کنید.

اما در هر حال میخواهم این را بدانید که هزینه در این راه اگر به شکل صحیح باشد حتما شما را به نتایج خوبی خواهد رساند. افراد بسیاری را میشناسم که از این طریق توانسته اند حداکثر مشتریانی را به سمت خود جذب کنند.

حال شاید سوال بعدی شما این باشد که باید به چه کسی در این زمینه اعتماد کنید به شما پیشنهاد میکنم .

مهم ترین مسئله شما در این زمینه باید شرح کامل تمامی خدمات در قرار داد باشد. تا بدانید تا چه میزان

انتظارات شما براورده میشود. از بهترین و باسابقه ترین شرکت های طراحی سایت میتوان به خلاق وب و از بهترین شرکت های سئو و بهینه سازی انواع سایت و فروشگاه اینترنتی میتوان به دکترسئو اشاره کرد.

خدمات طراحی سایت خلاق وب :‏

طراحی اپلیکشین موبایل

طراحی سایت در حوزه گردشگری

طراحی سایت هتل

سئو و بهینه سازی وب سایت

طراحی سایت خبری

طراحی وب سایت تبلیغاتی

طراحی سایت فروشگاه آنلاین

طراحی وب سایت شرکتی

طراحی وب سایت شخصی

طراحی سایت وکلا

طراحی سایت رستوران

طراحی سایت هنری

بازاریابی اینترنتی

آموزش برنامه نویسی

مشاوره

تولید محتوا

تولید فیلم های آموزشی

ویژگی های خلاق وب: ‏

طراحی وب سایت اختصاصی با بهترین فریم ورک ها

بهینه سازی انواع وب سایت برای موتورهای جستجو

مشاوره رایگان برای بازاریابی اینترنتی

مشاوره در زمینه بهینه سازی وب سایت به مشتریان

پشتیبانی مناسب کلیه پروژ های که توسط خلاق وب انجام می شود

استفاده از دانش و تکنولوژی های روز دنیا برای طراحی وب سایت ، اپ موبایل و سئو

وجود تیم حرفه ای خلاق وب

مشاوره و افزایش بازدهی در شبکه های اجتماعی

سرعت و رعایت امنیت کلیه پروژه ای انجام شده ‏

رعایت اصول طراحی قالب از جمله واکنش گرا و رعایت کاربردپذیری

قرار دادن در بالای نتایج جستجو در گوگل نسبت به رقبا

مزایای طراحی وب سایت با خلاق وب :‏

یکی از مزایای خلاق وب طراحی وبسایت به صورت کاملا اختصاصی و با توجه به نیاز مشتریان است.ابتدا طی مشاوره های ‏تلفنی و حضوری نیاز مشتریان دریافت و مطابق با آن راهکاری برای طراحی سایت ارائه می گردد. یکی دیگر از سرویس های مفید ‏ارائه شده خلاق وب سرویس تحلیل سایت است، در این سرویس ما تمام مشکلات سایت شما را آنالیز کرده و به شما ‏راهکاری عملی در زمینه بهبود بازدید و فروش سایتتان ارائه خواهیم داد. در واقع در صورتی که شما با خلاق وب همکاری ‏کنید علاوه بر داشتن یک سایت حرفه ای که تمام اصول لازم مانند سرعت، مقیاس پذیری، امنیت، بهینه سازی شده برای ‏موتورهای جستجو، کاربردپذیری و... در آن رعایت شده است سایر خدمات مرتبط مانند طراحی اپلیکیشن موبایل، خدمات سئو ‏و بهینه سازی سایت، مشاوره بازاریابی اینترنتی و... را نیز خواهید داشت و از طرف دیگر کارشناسان باتجربه ما همواره در کنار ‏شما هستند تا بتوانند شما را در زمینه بازاریابی اینترنتی راهنمایی کنند. با خیال راحت می توانید رشد کسب و کار خود در ‏فضای مجازی را به خلاق وب بسپارید.


نظرات  (۷)

خوب بود

عالی

<a href="http://cab-in.com/school" rel="external dofollow" class="url">سرویس مدارس</a><a href="http://cab-in.com/school" rel="external dofollow" class="url">سرویس مدارس</a>

<p><ahref="http://cafe-learn.com/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/ ">معرفی ربات دانلود اینستاگرام در تلگرام</a></p> ممنون از مطلب خوبتون به ماهم سر بزنید

<p><ahref="http://cafe-learn.com/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d9%81%d9%84%d8%b4-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%b6%d8%af-%d8%ad%d8%b0%d9%81-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%aa%d8%ad%d8%b1/ ">دانلود تلگرام فلش گرام ضد تحریم و ضد حذف</a></p> ممنون از مطلب خوبتون به ماهم سر بزنید

<p><ahref="http://cafe-learn.com/%d8%a7%d8%b6%d8%a7%d9%81%d9%87-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%da%a9%d8%b1-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be/ ">اضافه کردن استیکر به پیام رسان سروش </a></p> ممنون از مطلب خوبتون به ماهم سر بزنید

<p><ahref="http://cafe-learn.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d8%a8%d8%af%db%8c%d9%84-%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88-%da%af%db%8c%d9%81-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d9%88%d8%a7/ ">آموزش استفاده از پیام رسان واتساپ </a></p> ممنون از مطلب خوبتون به ماهم سر بزنید

<strong>با سلام ممنون از مطالب خیلی خوب و جالبتون از سایت و پست <a href="https://pishroid.com/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%b3%d8%aa-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d9%82%d8%b9%d8%b7%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%b3%d8%b1%d8%b9/">دانلود تلگرام بست گرام</a> ما هم دیدن کنید</strong>

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی